Temat dnia: reklamy mobilne

zym jest reklam out-door. Do tych reklam można zaliczyć na prawdę wiele rzeczy, które wystawia się na widok publiczny. Jedną z takich reklam jest przyczepa reklamowa, która stoi na parkingu lub po prostu jeździ przyczepiona do

Dodane: 07-02-2017 07:53
Temat dnia: reklamy mobilne

Co cechuje reklamę zewnętrzną

Każdy z nas wie czym jest reklama, przynajmniej mniej więcej. Zakładając, że chyba każdy widział billboard, ulotki i szyldy to mniej więcej ma pojęcie czym jest reklam out-door. Do tych reklam można zaliczyć na prawdę wiele rzeczy, które wystawia się na widok publiczny.

Jedną z takich reklam jest przyczepa reklamowa, która stoi na parkingu lub po prostu jeździ przyczepiona do samochodu. To też nie jest pewnie jakiś rzadki widok, ale w porównaniu do reklamy statycznej takie mobilne reklamy to dalej margines w reklamie zewnętrznej.


Sposoby na dotarcie do klienta

W ostatnich latach coraz bardziej popularne stały się tak zwane mobile, czyli reklamy, które przemieszczają się po mieście, gdyż są umieszczone na specjalnych przyczepach reklamowych. Jest to bardzo dobrze sprawdzające się rozwiązanie marketingowe ? trzeba przyznać, że badania jednoznacznie wskazują na to, że jest to dobre rozwiązanie, jeśli chcemy, aby nasz produkt czy usługa szybko zapadła w pamięć potencjalnym klientom.

Takie rozwiązanie doskonale sprawdza się także wtedy, gdy dopiero otwieramy własną działalność (na przykład gabinet kosmetyczny) i chcemy poinformować o tym szerszą społeczność. W takich sytuacjach to idealny sposób na szybkie dotarcie do klienta.


O kampaniach reklamowych z Wikipedii

Kampanie reklamowe mogą odbywać się w jednym medium lub być multimedialne, czyli obejmować działania w wielu różnych mediach (np. w internecie). Kampanię przygotowują agencje reklamowe, a za dobór i zakup mediów odpowiadają domy mediowe

Podstawowym parametrem kampanii reklamowej jest jej zasięg całkowity oraz (zdaniem starej szkoły marketingowej) zasięg efektywny.potrzebny przypis Intensywność kampanii w poszczególnych mediach z osobna mierzy się ilością GRP, czyli sumą cząstkowych oglądalności (lub słuchalności, czytelnictwa itp.) poszczególnych emisji w poszczególnych mediach. Intensywności GRP nie sumuje się pomiędzy mediami ze względu na różnice metodologiczne pomiarów pomiędzy mediami oraz z uwagi na różny charakter komunikatów.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Kampania_reklamowa